Najbolje od oba sveta

Pošto je preko 89% kompanija tokom 2020 pretrpelo uticaj pandemije na njihovo poslovanje, neophodno je da razmislimo šta je to potrebno da bi prodaja i dalje uspešno funkcionisala. Nekada su, naime, sastanci sa kupcima bili standard, ali smo u poslednjih nekoliko godina bili svedoci pravog potencijala, ali i ograničenja virtuelnih reakcija.

PREUZMITE CEO IZVEŠTAJ

Zašto je hibridna prodaja budućnost prodaje...

Kako da izbalansiramo fizičke i online sastanke? I koje veštine će nam biti potrebne da ostanemo istinski konkurentni u godinama koje dolaze? Prikupili smo uvide iz našeg nedavnog istraživanja među liderima industrije, 'Izveštaj o hibridnoj prodaji 2021', kako bismo saznali odgovore na ova pitanja.

UKRATKO..

Želite rezime ovog izveštaja? Naša infografika prikazuje ključne brojeve i trendove, potencijalne pozitivne efekte i zamke.

POGLEDAJTE INFOGRAFIKU

Šta sad?

Da li je hibridna prodaja naša nova stvarnost? Šta nam zaključci izveštaja govore o trendovima koji utiču na savremene načine prodaje? Naš blog post (vreme čitanja: 5 min) se bavi ovim pitanjima.

Pročitajte blog post

Šta nalazi izveštaja znače za vas i vašu organizaciju?

Sa poslovnim okruženjem koje se stalno menja, dešavaju se velike promene i u prodaji. Hajde, dakle, da pogledamo, šta nam može doneti hibridna prodaja?

Veća produktivnost sektora prodaje

Budućnost je hibridna. Korišćenjem hibridne prodaje Prodavci mogu da povećaju svoju produktivnost 4 puta. Prodaja se udaljava od tradicionalnih modela i ne možemo očekivati da se vratimo na neefikasne načine prodaje.

Budući način prodaje

Svaki online sastanak štedi vreme za važne i pažljivo odabrane posete na licu mesta, pa moramo obratiti pažnju na sve sastanke (a ne samo na one fizičke).

Sticanje novih veština

Potrebne veštine prodavaca, menadžera prodaje i svih ostalih koji učestvuju u prodajnom ciklusu se značajno menjaju.

Korišćenje resursa „interne“ prodaje

Kada se koristi pristup hibridne prodaje, manjim kupcima, koji su u prošlosti bili prilično zapostavljeni, sada možemo posvetiti više pažnje korišćenjem resursa interne prodaje (tj. prodavaca koji ne idu na teren).

KONTAKTIRAJTE NAS DA BISTE SAZNALI VIŠE

Da li ste i vi deo prodajnih timova budućnosti?

Na osnovu zaključaka našeg nedavnog istraživanja, predlažemo da detaljnije pogledamo implikacije za prodajne timove budućnosti. Šta tačno hibridna prodaja znači za produktivnost? A šta je potrebno da bi bila uspešna?

PREUZMITE DOKUMENT

Neka vaš prodajni tim bude spreman...

Gledajući budućnost prodaje, možemo zaključiti da je ona hibridna. Vreme je za unapređenje veština. Prodajnim timovima moramo dati alate za efikasan rad sa kupcima bilo da je reč o online ili fizičkim sastancima. Mercuri International vas podržava na svakom koraku uvođenju promena u vaš prodajni tim. Razumemo da su potrebe svakog klijenta različite i zajedno sa vama razvijamo obuku koja je modularna i fleksibilna, pomažući vašim timovima da ostvare prodajnu izvrsnost.

Prodaja na daljinu

Nove tehnologije su znatno proširile opcije za interakciju sa kupcima. Otkrijte kako da iskoristite prodaju na daljinu i da svaki sastanak pretvorite u uspeh.

Liderstvo u prodaji

Efikasno liderstvo je definitivno nešto što je lakše reći nego uraditi, sa mnogo faktora koji utiču na optimalan način vođenja. Savremeno radno mesto sa rastućom fleksibilnošću zahteva i savremenog vođu, a ponekad čak i prelazak na rukovođenje „na daljinu“.

NAŠI TRENINZI

PREUZMITE IZVEŠTAJ O HIBRIDNOJ PRODAJI

Novi 'Izveštaj o hibridnoj prodaji' kompanije Mercuri International detaljno sagledava kako se poslovno okruženje promenilo u prethodnom burnom periodu, intervjuišući lidere iz industrije u vezi sa njihovim nedavnim iskustvima. Ispituje prednosti i mane fizičke i online prodaje i pita: "Šta sad?"

    Stranica je zaštićena korišćenjem sistema reCAPTCHA i primenjuju se Google-ova Pravila privatnosti i Uslovi pružanja usluge.